Post by pepdeschurlesbcrag on Feb 11, 2022 2:56:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fishing Clash: Sportvisspel 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fishing Clash: Sportvisspel 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ sleutels ontgrendelen ▞▞▞
▞▞▞ Fishing Clash: Sportvisspel 3D 2022 version ▞▞▞
Geweldig
Vond het spel nu erg leuk na de update stopt het en het spel moet binnen 20 minuten drie keer opnieuw worden opgestart.
Sinds de update van gist niet meer te openen.
Deze game is leuk als het werkt, de graphics zijn best aardig, maar de gameplay en besturing kunnen beter, zoals de mogelijkheid om de haak te zetten door je apparaat terug te trekken. Elke keer als ik een 1v1 start, wordt de applicatie gesloten terwijl je net een vis hebt aangesloten ... los dit probleem op 🙏 update 02-10-19 het spel duurt een eeuwigheid om te laden ... Ik moet de app sluiten na 5 wachten + minuten om dit spel dan af te sluiten... ugh! waarom gebeurt dit ?
Ik heb andere visspellen gespeeld, een beetje goede graphics, tot nu toe is het leuk
Fidgetiness toys commerce down information technology 3d ... Real Mother Simulator 3D: New Born Twin Baby Games ... Fishing Clash: Sportvisspel 3D.
Goeden spel
speel deze game al een tijdje en ineens deed hij niet meer . heb een reactie gehad van jullie en heb dat gedaan . maar nogsteeds werk dit spel op de een of anderen manier niet meer . graag info
III
Fix de duels!!!!
Moet het spel leren spelen. Dit is een geweldig spel met geweldige graphics en zelfs educatief over vissoorten. Ik speel al maanden, heb geen cent uitgegeven.
Krijg nooit een vergoeding als je een probleem hebt/had Met fc... en fouten komen zo vaak voor......en je krijgt altijd hetzelfde stomme antwoord Standaard .............. ..................................................geen compensatie die ze alleen willen geld verdienen geld geld en spelers krijgen niets terug of alleen de topspelers krijgen 4500 parels etc of zo top gaat sterker zwakke spelers zwakker ..... jammer fc als ik kon ik gaf 0 starts !!
Was vroeger leuk. Veel te duur nu. Ze hebben sommige aankopen met 50% verhoogd. Het gaat altijd om meer geld. Kijk naar de beoordelingen, recentere beoordelingen zijn erg slecht. ik zou wegblijven
Deze game begon als een leuke deal, het was geweldig, maar ergens liep het mis. Het spelen van deuls, battelles of grote toernooien is een nachtmerrie geworden. Het is net alsof het spel met opzet begint te bevriezen, of blijft hangen zodat je verliest. Tijdens het proces verlies je power-ups en in sommige stadia put je ze uit. Dus je koopt wat meer, het is alsof je gedwongen wordt om gewoon meer uit te geven. Er zijn miljoenen spelers, denk eens aan hoeveel geld ze verdienen door misschien algoritmen te gebruiken om ...
Al met al is het een gd-visspel, maar het kan verbeteren
Beste visspel dat ik heb geprobeerd, soms frustrerend, maar dat maakt het beter
Leuke tijd verdrijf
Fishing Clash Simuliaciniai fqvm
Het schopt me constant uit het spel, fix dat n het b fanfreakingtastic
Ik hou van het spel... Soms lijkt het gewoon een beetje te langzaam te gaan, maar verder is het zeker leuk!
Hou ervan
Snel, niet saai.
Ik hou van dit spel, het is geweldig. Ik ben een visser en nu kan ik op elk moment vissen. lol
Het is een best cool spel. Mijn enige probleem is dat ik het moest verwijderen en weer op mijn telefoon moest zetten, waardoor al mijn voortgang verloren ging! Ik zal niet zeggen hoeveel geld er in de put zat.
Ik heb dit spel 3 keer eerder gespeeld, ik kom er altijd weer op terug. Het is verslavend.
De slechtste game die ik ooit heb gespeeld..ik geef zoveel geld uit aan dit spel.. crasht altijd en moet herladen
saai maar wel een beetje leuk
Blijft hangen bij update ook als je verwijdererd en weer geïnstalleerd
Ik hou van het spel, maar blijf me niet toestaan in te loggen geeft een foutmelding ... blijf mijn clan teleurstellen en raak gefrustreerd
Fishing Clash Simuliaciniai fqvm
Leuk spel. Geen zonnebrand of insecten!!!
Mooie graphics en makkelijk te spelen. In het begin een beetje verwarrend, over hoe je: 1. Grotere vissen kunt vangen 2. Hoe je nieuw kunstaas kunt krijgen en hoe je ze kunt upgraden 3. Hoe je power-ups kunt krijgen en hoe ze de vangsten beïnvloeden 4. Hoe je beter kunt worden hengels en hoe ze kunnen worden geüpgraded 5. Hoe zit het met die licenties, hoe werken ze enz.
Wat een dom spel
Dom leuk. App crasht redelijk vaak. Correctie, deze app hapert constant en crasht vaak.
Leuk maar ik kan de vis niet vinden
Hij met diepe zakken wint de Black Box,,DEEP POCKETS,LIKE THE ABYSS...Een spel dat nooit ophoudt met geld uitgeven..de vissen zijn echt mooi, maar..
Valt mee
GROTE VIS
Ik hou van vissen in het echte leven en ik ben ook dol op dit spel!
Het spel is leuk, maar het is echt laggy ... Ik heb er toernooien door verloren !!!! Update 9/4 bedankt voor je bericht! Het spel loopt nu soepel! 10/11 zo moe van het krijgen van berichten in mijn inbox die zeggen dat we je feedback nodig hebben, maak een I'd blah blah blah !!!
Cafeland - World Kitchen Simulation kok
Leuk maar laadt en speelt traag.
tof spel. aleen er stont dat ik de gam niet kon spelen maar hij doet het gwoon
Ik wil niet updaten.... !!!!!